חברת Unity האמריקאית רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי RestAR

ijump_728x90


חברת יוניטי (Unity) האמריקאית, הודיעה היום על רכישת הסטארט-אפ הישראלי RestAR. חברת רסטאר פיתחה טכנולוגיה לסריקת תלת-ממד באמצעות מכשירים ניידים המיועדת לשיפור חווית הקנייה באתרי מסחר. פרטי העסקה לא פורסמו, אך מרסטאר נמסר כי המשקיעים בחברה ייהנו מהחזר השקעה גבוה של עד פי 7 בפחות משנתיים.

 

רסטאר, החברה הראשונה שיוניטי רוכשת בישראל, תהפוך למרכז המו״פ הרשמי של החברה האמריקאית בארץ. עובדי החברה יצטרפו ליוניטי ממשרדי החברה בתל אביב ובכוונת רסטאר להרחיב את הפעילות ולגייס אנשי פיתוח נוספים. יוניטי (NYSE: U) נחשבת לפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן תלת-ממד בזמן אמת עבור שלל תעשיות ותחומים: גיימינג, תעשיית הרכב, אדריכלות, תעשיית הסרטים ועוד.

 

את רסטאר הקימו לפני כ-3 שנים בר סרף ושמעון ווינר. החברה התחילה כסטארט-אפ הנותן מענה לעסקים בתחום המסעדנות, בעזרת בניית תפריטי מציאות רבודה בתלת-ממד. אולם בהמשך הבינו שהאתגר האמיתי הוא יצירת התוכן בתלת-ממד עבור שוק האיקומרס, ושאין בתחום פתרון יעיל ואיכותי.

יצירת מודלים תלת-ממדיים איכותיים היא תהליך יקר הגוזל הרבה זמן,הטכנולוגיה של רסטאר מאפשרת סריקות מוצרים תוך כדקה אחת בלבד מהמכשיר הנייד, ללא רקע טכני או שימוש בחומרה מיוחדת. הסרטונים עצמם עוברים עיבוד וכיווץ בענן. בין לקוחות החברה מותגי אופנה ופלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו UGG, Off-White, Wix, Dafiti, Hoka One One, Palm Angels, Heron Preston, ורבים אחרים.

 

 


מימין: שמעון ויינר ובר סרף, מייסדי RestAR צילום: ניר סלקמן

 

רסטאר גייסה עד היום רק כ-2 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא את קרן ההשקעות של Wix, האקסלרטור 500Startups, נשיא Walmart באמריקה הלטינית לשעבר ומייסדי אתר האופנה Dafiti ומשקיעים נוספים. מהחברה נמסר כי עמדה בפניה האפשרות להשלים סבב גיוס כלל של כ-3 מיליון דולר, אך בחרה באקזיט כיוון שהשילוב עם הרוכשת תאפשר גדילה משמעותית ומהירה של המוצר והטכנולוגיה בעולם.

 

רסטאר נמנית על חברות הטכנולוגיה שקיבלו דחיפה ממשבר הקורונה. בתקופה שקדמה למשבר, התקשתה החברה לסגור לקוחות חדשים כיוון שהמודעות והצורך להצגת מוצרים בתלת-ממד ומציאות רבודה היו נמוכים למדי. אולם הסגרים הביאו מותגי אופנה רבים שנפגעו מסגירת החנויות והקניונים לפנות לרסטאר עבור קבלת פתרונות להעלאת המכירות המקוונות והורדת אחוזי ההחזרה של מוצרים ןתוך זמן קצר החברה רשמה גידול בהכנסות ובהיקף הלקוחות.

 

 


עובדי חברת RestAR צילום: ניר סלקמן

 


״משבר הקורונה יצר התנהגות צרכנית חדשה ושינוי בעולם המסחר. ההתרחבות העולמית של תעשיית האיקומרס מחייבת סוחרים ומותגים בנוכחות דיגיטלית חזקה, בידול, וחוויית משתמש עשירה. לצד יוניטי, הפלטפורמה המובילה בעולם בתחום התלת-ממד, נוכל לשנות את חוקי המשחק ביצירת תוכן ויזואלי לעסקים ומשווקים ברחבי העולם, כך שללא כל ידע מקדים, כל בעל עסק יוכל לספק את חוויית המכירה הטובה ביותר עבור הצרכנים שלו.״, מסר בר סרף, מנכ״ל ומייסד החברה.

 

הענקית האמריקאית יוניטי, נסחרת כיום בשווי הקרוב ל-40 מיליארד דולר, מעסיקה מעל ל-3,000 אלף עובדים ברחבי העולם, הכללים צוות מחקר ופיתוח המונה כ-1,800 איש. האפליקציות שפיתחו יוצרים על גבי הפלטפורמה של יוניטי צברו יותר מחמישה מיליארד הורדות בכל חודש בשנת 2020.

 



קישור לכתבת המקור

Travazor

אודות המחבר

כתבות נוספות

Travazor