אפספלייר הישראלית מגייסת מסיילספורס לפי שווי של 2 מיליארד דולר

ijump_728x90


כי זרוע ההשקעות של חברת סיילספורס, Salesforce Ventures, משקיעה בחברת אפספלייר
(AppsFlyer) הישראלית כחלק מסבב D בהיקף של 210 מיליון דולר שנערך בינואר השנה בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic. החברות לא פרסמו את גובה ההשקעה אך על פי ההערכות מדובר במעל ל-15 מיליון דולר.  

קראו עוד בכלכליסט:


 

החברה הישראלית שמעסיקה כ-1,000 עובדים בישראל ובעולם מתכננת לגייס עוד 350 עובדים בשנה הבאה, מרביתם במשרדי המטה בארץ. ל”כלכליסט” נודע ששווי החברה, שהוערך בגיוס האחרון בכ-1.5 מיליארד דולר, עלה כעת לכ-2 מיליארד דולר, שווי שממצב אותה כאחת החברות הפרטיות הגדולות בישראל.

 

כמו כן אפספלייר מודיעה כי הכפילה את ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) שלה בשנתיים האחרונות וכעת חצתה את רף ה-200 מיליון דולר.

 

אפספלייר הוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים. החברה משרתת למעלה מ- 12,000 לקוחות ומשתפת פעולה עם למעלה מ-8,000 שותפים טכנולוגיים.
אורן קניאל מנכ”ל AppsFlyer צילום: AppsFlyer

 

החברה מונה כיום מעל ל-1,000 עובדים ב-19 משרדים ברחבי העולם (החדש ביותר, באוסטרליה, נפתח החודש), מתוכם 600 בארץ. סך הגיוס המצטבר של אפספלייר עומד על מעל ל-300 מיליון דולר כולל המשך הגיוס הנוכחי.

 

בחברה מתכננים גיוס עובדים נרחב נוסף בשנת 2021 על מנת לספק מענה לצרכי לקוחותיה ולמשתמשי הקצה שלהם, במסגרתו יגוייסו 350 עובדים נוספים ברחבי העולם, מרביתם בישראל.

 

אפספלייר עובדת עם אלפי לקוחות וביניהם מותגים מובילים כמו Tencent, Macy’s, Bank US, Wayfair, StitchFix, NBC Universal ו-Nike. החברה יצרה אקוסיסטם הכולל למעלה מ-8,000 שותפות טכנולוגיות, ביניהם פייסבוק, גוגל, טוויטר, Apple Search Ads, TikTok, Pinterest, Snap, סיילספורס, אדובי ואורקל.

 

משקיעיה כוללים את General Atlantic, Quamra Capital, DTCP (Deutsche Telekom Capital Partners), Goldman Sachs Growth Equity- זרוע ההשקעות של גולדמן סאקס, Eight Roads, Pitango Venture Capital, Salesforce Ventures, ו-Magma Venture Partners.

 

בשיחה עם “כלכליסט”, אורן קניאל, מנכ”ל החברה ואחד המייסדים שלה אמר: “בכל העולם יש אחוזי אבטלה גבוהים . כולם עוברים לאונליין. וישנה האצה של התהליך שהיה אמור לקחת עשר שנים וכעת לוקח חודשים ספורים. ויש פערים עצומים בין מי שנמצא בהייטק ובדיגיטל לבין מי שאינו שם. גם בישראל זה בולט. מצד שני ישנם הרבה עסקים שיכולים לעבור לעולם הדיגיטלי. הנחת העבודה שלנו שיש לנו עוד שנתיים של קורונה וכיום אני מעודד את העובדים שלי לרכוש .רק מעסקים קטנים שקרובים לבית, העסקים שקרסו חייבים תמיכה שלנו”.

 

“אף אחד לא יכל להתכונן לקורונה”, אמר קניאל, “מצד אחד היא הכניסה תחומים שלמים לקושי עצום – חברות התעופה, המלונות שחלק גדול מהם לקוחות שלנו לא עושים כלום ואנחנו תומכים בהם בכל דרך טכנולוגית שאנחנו יכולים, לא רק בפרסומות שעולות כסף אלא בעבודה פנימית שתסייע להם לצאת מהמשבר. שאר הוורטיקלים משתמשים יותר במוביילוקונים הכל דרכו. הטראפיק שיש בעולם במובייל מטורף. זה יצר המון עבודה וגידול בביקוש למוצרים שלנו ובהכנסות. אנחנו קרובים לאיזון אך עדיין לא שואפים לרווחיות בשלב הזה. גייסנו יותר מ-200 מיליון דולר, לא כדי שנשים אותם בבנק אלא כדי להשתמש בהם ולהמשיך להתרחב “, מוסיף קניאל. “אני מסתכל לטווח ארוך ולא מנסה לתזמן את השוק לקראת הנפקה. רק החזון שלי מעניין אותי ומה אני צריך לעשות כדי למלא אותו”.

 


מימין: אורן קניאל ורשף מן. מייסדי AppsFlyer צילום: יח״צ AppsFlyer

 

“כל ההנפקות שהיו השנה גייסו עם פחות מאיתנו אבל כל חברה היא סיפור שונה וכל אחת צריכה לעשות מה שטוב עבורה. בחברה הקודמת שבה עבדתי למדתי את הלקח לא להיות עבד להנפקה ולדו״חות. אנחנו נהיה פרטיים עוד קצת, וברגע שנחליט להיות ציבוריים נרצה שזה יהיה משהו שיאיץ אותנו. נעשה את זה בזמן שזה מתאים לנו ללא כל התחשבות במכפילים המטורפים שמציעים השוק”, אומר קניאל. “כאשר נעשה הנפקה זו תהיה הנפקה מדהימה אבל כזו שגם תשרת אותנו”.

 

“אני לא כאן לאקזיט ולא למכירה לחברה אחרת”, אומר קניאל. “סיילספורס מדברים איתנו כבר הרבה זמן על השקעה וזה הבשיל כעת. זו חברה ענקית עם המון מוצרים ומחלקות ואני מאמין שיש לנו הרבה מה לעשות יחד ולחזק את האינטגרציה עם הטכנולוגיות שלהם. זו חברת הענן הכי גדולה בעולם, עם וידע אופרטיבי שיכול לעזור לנו. הם משקיע קטן ללא מעורבות אבל הם עוזרים מאוד”.

 


נובי קלן, מנהל בכיר ב-Salesforce Ventures מסר: “אפספלייר היא כוח עוצמתי בעולמות המדידה והשיווק במובייל, שמפגינה בעקביות מחויבות אמיתית וארוכת טווח לייצג את האינטרסים של מפתחי האפליקציות בתעשייה.באמצעות גישה ממוקדת לצרכי הלקוח, מערכת משומנת של 8,000 שותפים טכנולוגיים, וזיקה אמיתית לשמירה על פרטיות וביטחון מידע, הטכנולוגיה החדשנית של אפספלייר מאפשרת לאנשי שיווק לשמח את משתמשי הקצה שלהם עם חווית משתמש נהדרת, תוך הגנה על פרטיותם.”



קישור לכתבת המקור

Travazor

אודות המחבר

כתבות נוספות

Travazor