ג’ו מונטנה משקיע ב-Walnut הישראלית

ijump_728x90



חברת הסטארט-אפ הישראלית וולנט (Walnut)
גייסה סיבוב ראשוני של 2.5 מיליון דולר בהובלת גיגי לוי-וייס וקרן ההון סיכון NFX, ובהשתתפות משקיעים מהארץ ומעמק הסיליקון, ביניהם אבישי אברהמי (מנכ״ל וויקס) וג׳ו מונטנה אחד משחקני הפוטבול הטובים בכל הזמנים, שהשקיע בסטארט-אפ דרך קרן שהקים בסן פרנסיסקו.

קראו עוד בכלכליסט:

 

החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לצוותי מכירות למכור מרחוק באופן קל ופשוט, ע״י הורדת החיכוך שבין צוות המכירות לצוותים שלרוב עוזרים להם בהצגת המוצר ללקוחות: צוותי הפיתוח, העיצוב והמוצר.
ג’ו מונטנה שחקן פוטבול לשעבר שמשקיע ב-Walnut צילום: רויטרס

 

הפלטפורמה של וולנט מאפשרת לצוות מכירות בחברה טכנולוגית ליצור בקלות את סביבת הדמו של המוצר בעצמם, לבצע במוצר התאמה אישית ושינויים במוצר שלטעמם יגדילו את המכירות (ובתוך גבולות הגזרה של מה שניתן לשנות במוצר – נקבע ע״י הדמות הבכירה בצוות), ולשמור טמפלטים של כל דמו.

 

בהמשך הדרך, ככל שמריצים יותר דמואים של המוצר, המערכת של וולנט לומדת מה גרם למכירות להתקדם או להיכשל, ומשפרת את הדמואים הבאים בתור באופן אוטומטי.

 

בנוסף לגיוס, החברה מעדכנת על עבודה מול מספר לקוחות פעילים כמו Varonis (נסחרת בשווי של כ3.4 מיליארד דולר), הסטארט-אפ הישראלי Namogoo, וכן רשימת המתנה של כ-30 חברות טכנולוגיה.


יואב וילנר ודני פרידלנד. walnut צילום: יח”צ

 

יואב וילנר, מנכ״ל וולנט, שהיה חבר צוות המייסדים של חברת לייט (סטארט-אפ המתמודד עם בריונות ברשת) אומר כי ״לפני 22 שנה ביל גייטס עלה לבמה והציג לעולם את ווינדוס 98, וקיבל את מה שנקרא מאז ׳Blue screen of Death׳. כלומר מה שקורה כשווינדוס קורס לך תוך כדי עבודה. הרבה שנים עברו מאותו רגע אייקוני, תעשיות עברו מהפכות אבל דבר אחד לא השתנה: להציג את המוצר שלך ללקוח בשיחת לייב זה אחד הרגעים הכי מלחיצים שיש. תמיד יהיה משהו שיכול לקרות במהלך השיחה ויכול להרוס אותה.״

 

הסטארט-אפ הצליח לגייס את הסיבוב הראשוני שלו דווקא במהלך משבר הקורונה, תקופה שבה השקעות סיד רשמו ירידה משמעותית ברחבי העולם. נראה, שדווקא המעבר לעבודה מהבית סייעה לצמיחה המהירה של וולנט, שכן כמעט כל חברות הטכנולוגיה בעולם מתמודדות עם הקשיים של לעבוד מהבית. זה תקף גם לביצועים של צוותי המכירות שנתקלים באתגרים חדשים.

 

״השקענו בוולנט לא רק בגלל הצוות המעולה עם הפתרון הנכון, אלא בגלל שזו בעיה שמתאימה כמעט לכל סוג חברה טכנולוגית,״ אומר גיגי לוי-וייס, שותף מייסד בקרן NFX. ״להציג את המוצר שלכם ללקוח בזמן אמת, באופן שיתאים לו אישית וגם לסמוך על כך שהכל יעבוד כמו שצריך – במיוחד כעת שבכל העולם חברות עברו למכור מרחוק וללא תמיכה מהירה של הצוותים השונים זה בזה – הובילו לביקוש למוצר של וולנט.״

 


״החזון שלנו״, מוסיף דני פרידלנד, סמנכ״ל הטכנולוגיות, ״הוא אוטומציה מלאה לכל תהליך הצגת המוצר, ככה שכל חברה תוכל להציג את המוצרים שלה למאות וגם אלפי לקוחות בחודש, עם יחס המרה גבוה יותר של מכירה, וללא שימוש בידיים עובדות נוספות מעבר לקיים. כל שיחת מכירה תהיה מבוססת על דאטה ולא על סל היכולות האנושיות של צוות המכירות.״



קישור לכתבת המקור

Travazor

About The Author

סיפורים קשורים

Travazor