במקום החוב כלפיכם, קבלו בחינם עוד שיעורים

ijump_728x90



שני הנאמנים של רשת וול סטריט ללימודי אנגלית, עו”ד שירלי יפרח-אזור ועמנואל קוזינץ, הגישו אתמול דוח באשר למצב הרשת. הרשת נכנסה להליך הקפאת הליכים לאחר שצברה חוב של כ-11 מיליון שקל.

 

 

קראו עוד בכלכליסט:

 

מהדוח עולה כי טרום המשבר הפעילה החברה 11 סניפי הוראה ברחבי הארץ וכיום הסניף היחיד הפעיל של החברה הוא סניף עזריאל בתל אביב. בדו”ח מצוין כי “כלל הסניפים כאמור נסגרו כבר במחצית מרץ 2020, עם סגירת הקניונים ונותרו סגורים מאז (למעט מטה החברה)”. 

 

ומה לגבי לקוחות החברה? הנאמנים מציינים בדו”ח כי יזמו והטמיעו מדיניות בשני מסלולים – מצד אחד מגוון של הטבות עבור הלקוחות, במגמה לשמר לקוחות ולהעניק להם את השירותים באופן המיטבי, ומצד שני מדיניות ביטולים מאוזנת (ללא פירעון כספי של חוב עבר) עבור לקוחות המבקשים בכל זאת את ביטול העסקה.

 

 


סניף של וול סטריט (ארכיון) צילום: Facebook / wall street english

 

מהדו”ח עולה כי הטבות השימור (הניתנות לכלל התלמידים) כוללות לדוגמה: הארכה אוטומטית של תקופת הקורס לכל התלמידים ב-3 חודשים, הענקת שיעורים פרטניים לצורך שיפור ו/או בדיקת רמה (מותנה בהגעה פיזית לסניף עזריאלי) ואפשרות של הסבת יתרת תקופה לבן משפחה מקרבה ראשונה.

 

שירות של תרגום קו”ח לאנגלית

 


עו”ד שירלי יפרח-אזור צילום: אופיר אייב

לטענת הנאמנים, “מדיניות הביטולים שהונהגה, עבור לקוחות שמבקשים בכל זאת את ביטול העסקה, הינה מאוזנת, המתחשבת במועד הביטול וניתוח עסקת התשלומים ואורך הקורס של המבטל, ולפיה – נערך עבור הלקוח תחשיב חודשי (סך עלות הקורס חלקי מס’ חודשי הקורס), מחושבת התמורה הכוללת שעל הלקוח לשלם בגין תקופת הקורס שנוצלה (עד ה-15.3.2020, מועד סגירת הסניפים עפ”י צווי החירום), יתרת התשלומים קדימה נעצרת (וככל ששולמה לקופת תקופת ההפעלה טרם הטיפול – היא מוחזרת ללקוח).

 

“ככל ונוצר תשלום עודף ע”י הלקוח שמקורו בתשלום לפני מועד מתן הצו – הלקוח מופנה להגשת תביעת חוב באתר הממונה. יחד עם זאת, מערך שירות הלקוחות מציע ללקוחות אלה מגוון אפשרויות שתחלפנה את “חוב העבר” כמו למשל, המשך לימודים במולטימדיה שירות של תרגום קו”ח לאנגלית ו/או הכנה לראיון עבודה באנגלית (מצרך מבוקש בעיקר בקרב האוכלוסייה הצעירה, לרבות חיילים משוחררים)”, נאמר בדוח הנאמנים.

 

הכיתה הדיגיטלית

 

מהדו”ח עולה כי פעילות ההוראה נערכת בפלטפורמת “הכיתה הדיגיטלית”, אשר פותחה ע”י וול-סטריט העולמית.הפלטפורמה מבוססת על מערכת מולטימדיה באמצעות חיבור מקוון מרחוק, המאפשרת את שיטת הלימוד של החברה במרחב הדיגיטלי, באופן אינטראקטיבי, וללא צורך במפגשים פרונטליים-פיזיים.

 

בשלב זה, וכל עוד הדבר יתאפשר מבחינת “הגבלות הקורונה”, מאפשרת החברה – לצד פעילות ההוראה בפלטפורמת “הכיתה הדיגיטלית” ובנוסף לה – קיומן של פעילויות נוספות באופן פרונטלי בסניף בעזריאלי בתל אביב ללא תמורה: “מפגשי ה-Club” – מפגשים חברתיים בין תלמידים ממס’ רמות לימוד, לצורך תרגול ושיפור השיחה השוטפת, שיעורים פרטיים לחיזוק ו/או בדיקת רמה – שיעור עם מורה ו/או מנהלת דידקטית, שמטרתו להחזיר תלמידים לא פעילים לפעילות מלאה ולשיפור הרמה (תוך עליה ברמות היחידה הנלמדת) ועוד.

 



קישור לכתבת המקור

Travazor

אודות המחבר

כתבות נוספות

Travazor