פורטיסימו משקיעה 12 מיליון דולר בגיגספייסס הישראלית

ijump_728x90



קרן פורטיסימו הובלה השקעה של 12 מיליון דולר בחברת גיגהספייסס (GigaSpaces), ובהשתתפות המשקיעים הקיימים בחברה – קרן BRM Capital וקרן Claridge Israel. לכלכליסט נודע שבמקביל מתכוונת פורטיסימו לרכוש בעתיד נתחים של בעלי מניוןת אחרים בחברה כדי להשיג שליטה. זו אחת ההשקעות הראשונות של הקרן בחברה שנמצאת בשלבי צמיחה מהירים.

קראו עוד בכלכליסט:

בשיחה עם כלכליסט מספר עדי פז, מנכ”ל גיגהספייסס, על התהליך שעברה החברה בשנים האחרונות. “ב-2016 גייסה החברה 20 מיליון דולר שהביא את סך גיוסיה עד אז ל-40 מיליון דולר,  אז היתה חברה אחת שהתעסקה בעיקר בפעילות של המוצר שנקראה קלאודיפיי. ב-2017 פיצלה גיגהספייס את הפעילות של קלאודיפיי וגיגהספייסס והחלה כחברה חדשה שמשתמשת בטכנולוגיות הבסיס של מידע מהיר. באותה עת עברו מרבית עובדי החברה לקלאודיפיי ומיעוט נשאר בגיגהספייסס להתחיל את החברה מחדש”.

 

“החברה כיום מדווחת על רווחיות ומייצרת מזומן”, הוסיף, “החברה שינתה את המודל העסקי להכנסות חוזרות באמצעות מנוי. חלק מההשקעה של פורטיסימו תשמש לגידול המוצר ומעברו לענן”, אמר פז.

 

גיגהספייסס פיתחה טכנולוגיית לעיבוד וניתוח ביג דאטה במהירות עצומה. הטכנולוגיה מאפשרת לארגונים ליישם את מודלי לימוד-המכונה שלהם תוך הפקת תובנות מהמידע שברשותם בזמן אמת, ועל בסיסן לפעול מיידית.

 

על פי החברה מוצריה מוטמעים בקרב מאות חברות ענק מובילות (Tier 1 Enterprises) בארה”ב, אירופה והמזרח הרחוק ובראשן- בנקים ומוסדות פיננסיים גדולים, חברות ביטוח, קמעונאות, בריאות, תחבורה, וטלקומוניקציה. בין לקוחות החברה ניתן למנות את Bank of America, Goldman Sachs, Charles Schwab, UBS, Morgan Stanley, United Healthcare, Credit Agricole, BNP Paribas, American Airlines ואחרים. כמו כן, לחברה שיתופי פעולה עם גופים טכנולוגיים ועסקיים מהשורה הראשונה כדוגמת Amazon, Google, Tableau IBM RedHat,ו- Informatica.


עדי פז, מנכ”ל גיגהספייסס צילום: דויד גראב

 

יואב היינמן, שותף בקרן פורטיסימו התייחס להשקעה בגיגספייסס: “ארגונים חייבים להישאר תחרותיים ולדרוש את הזריזות לפתח ולפרוס שירותים ויישומים מונעי נתונים בזמן אמת המשפרים את חוויית הלקוחות תוך אופטימיזציה של הפעילות העסקית שלהם. גיגהספייסס הוכיחה את היתרון הטכנולוגי שלה ואת יכולתה לספק ללקוחות רבים תשתית מהותית להפעלת שירותי הליבה שלהם ולתמוך בהם בהצלחה לאורך זמן. אני מאמין כי ההשקעה שביצענו בחברה תאפשר לה להמשיך בתנופה בה היא נמצאת”.

 

החברה מדווחת שאת שנת 2019 היא סיימה בתוצאות מצוינות – החברה יותר מהכפילה את ההכנסות החוזרות (subscription revenues), כמו גם את כמות הלקוחות של המוצר המוביל שלה InsightEdge. החברה נמצאת בתהליך צמיחה מואץ, ואף סיימה את שנת 2019 ברווחיות. את הרבעון הראשון של 2020 סיימה החברה בתוצאות שיא – היה זה הרבעון הטוב ביותר של החברה מעולם.



קישור לכתבת המקור

Travazor

אודות המחבר

כתבות נוספות

Travazor