חברת VAST Data מגייסת 100 מיליון דולר

ijump_728x90



חברת האחסון VAST Data מודיעה היום (ה׳) על גיוס סבב C בסך 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. את הסבב הובילה קרן Next47 ולקחו בו חלק משקיעים קיימים וחדשים נוספים, לרבות 83North ,Dell Technologies Capital, גולדמן זאקס, Greenfield Partners, מלנוקס ו-Norwest Venture Partners. עד היום גייסה החברה סך של 180 מיליון דולר.  

קראו עוד בכלכליסט:

VAST פיתחה טכנולוגיות חדשות שמאפשרות אחסון על טהרת הפלאש והופכות את תשתית הפלאש לברת השגה עבור כל סוגי הנתונים. באופן זה, החברה מייתרת את הדיסק הקשיח ואת ניהול אחסון המידע בשכבות כנהוג היום. ״בנינו מערכת אחסון מידע שמאפשרת לדלג על הצורך לבחור ביו מהירות מחיר וסקייל״ אומר לכלכליסט שחר פיינבליט, מייסד משותף בחברה. ״בתחום האחסון מערכות מהירות הן גם יקרות מאוד וארגונים צריכים לשלב בין מערכות מהירות לכאלה שלא, במיוחד כשהמידע הגדל במהירות והוא המשאב הגדול ביותר שלהם. בנינו מערכת אחסון גדולה יותר מהמערכות הקיימות היום במחיר של מערכות גיבוי איטיות בהרבה יותר. הדבר מאפשר ללקוחות לעשות דברים שלא יכלו קודם”.

 

 


הנהלת Vast Data. מימין: אייברי פאם, רנן חלק, שחר פינבליט, מייקל ווינג וג’ף דנוורת צילום: באדיבות Vast Data

 

״בתחום של למידת מכונה”, הסביר, “מפתחים יכולים להריץ אלגוריתמים על כל המידע שיש להם בארגון, לבצע אנליזה על כמות גדולה יותר של מידע ולהגיע לתובנות טובות יותר. אחד הלקוחות שלנו הוא משרד הבריאות האמריקאי שמשתמש בנו להרצת מחקרים על הקורונה היום. היום רק חלק קטן של האחסון מתאים לעיבוד מידע מהיר. אז במקום להוציא ערך ממידע ארגונים מתעסקים בניהול המידע״.

 

פיינבליט מספר שהסבב נסגר בימים האחרונים: ״ממש תוך כדי הקורונה ואפילו בימים היותר אינטנסיביים״. כשנשאל איך הצליחה החברה לגייס כספים בימי הקורונה השיב: ״בסופו של דבר אנחנו חברה עם מכירות אז מסתכלים על הביצועים של החברה. עשינו כמה דברים מאוד משמעותיים בתקופה האחרונה אז היו הרבה אנשים שרצו להצטרף להשקעה״.
צוות Vast Data צילום: באדיבות Vast Data

 

רנן חלק, מייסד ומנכ”ל החברה מסר גם ש”בהתחשב בכך שהחברה טרם השתמשה בכספי הסבב הקודם שלה – בסך 40 מיליון דולר, כעת עומדים לרשותה 140 מיליון דולר שיאפשרו לה לעמוד בביקוש הגלובלי לתשתית הדור הבא ולתמוך ביישומים מוכווני נתונים באמצעות חדשנות מתמשכת”.

המוצר של VAST מוצע במודל של תוכנה כשירות, ומשתמש ברכיבי מדף. ״אנחנו משתמשים בפלאש הכי זול וסטנדרטי שיש, או במה שכבר יש ללקוחות בדאטה סנטר״מסביר פיינבליט. ״התוכנה היא שעושה את ההבדל. יש לנו למשל אלגוריתם של דחיסה שיודע לדחוס פי 4 יותר טוב מכל מה שקיים בשוק. אנחנו משתמשים ברכיבים הזולים ביותר אבל התוצאה אמינה יותר״.

 

לקוחות החברה כוללים מוסדות בריאות לאומיים בארה”ב, Squarepoint Capital, Krystal Hosting, Ginkgo BioWorks, DownUnder GeoSolutions, Howard Hughes Medical Institute, Zebra Medical, חברות פורצ’ן 500, יוצרי תוכן שזכו בפרסי אוסקר ורבות מקרנות הגידור בעולם.



קישור לכתבת המקור

Travazor

אודות המחבר

כתבות נוספות

Travazor